Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.03.2009 15:35 - Политически разбор на един секс маниак
Автор: stalkeron Категория: Забавление   
Прочетен: 1523 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.03.2009 15:49


Скъп вестник,  задоволяващ нашите изтънчени нрави за съдържателно и пикантно четиво , пише ви един от многото  сексуални маниаци, сякаш позаспали зимен сън , не особено активни през студеният сезон . Пролет иде. Идва нашето време за разюзденост и полова ексцесия , когато момите се разпукват като узрели пролетни пъпки и ни предлагат своите сокове на младоста и красотата. Немедленно с първата по-значима топлинка,  на все още зимното слънце , аз тръгнах да бройкам първите кокичета на пролетта - момите в нашите ханове - както лигаво куче изпада в ентусиазъм при вида на вкусен кокал. За моя голяма изненада открих , че през зимата всички са станали сексуални маниаци и цялата държава вече ще се подчинява на законите диктувани от половите мераци. Аз лично съм страшно въодушевен от изборите за сексуални съветници приключващи след няколко дена . Всички листи без изключение твърдо са на позицията , че ще ни оправят. Това послание е похвално от тяхна страна и аз толкова съм доволен от този държавнически напън  , че бих искал да гласувам за всички листи , за да ни оправят на калъп . Но уви Господ ни е дал само по един полов орган , а системата позволява да пуснем в приканващата утроба на гласоподавателната урна само една бюлетинка - колко е несправедлив по-някога живота. С подобен на моят проблем,  срещнах Trasik Граматик ( прякора му  идва от неговата мания за  граматически издържани предизборни лозунги) , който даваше изключително мъдри според мен съвети на един видински водач на листа :
 - Sta6о,  наблегнете на Членуването във вашата партия ! - Да ,  всички партии са наблегнали главно на това,  както веднега се забелязва от техните абревиатури:
БИС - Бързо Искаме Секс ,  напълно са в унисон с желанията  на всички сексуални маниаци и не само,  в настъпващата ренесансова политическа пролет.
ДДБ - Да Дебнем Българки - Програмната схема на тази партия много ми допада , това е най -редовното ми занимание и аз напълно подкрепям политическата конюктура в това усилие.
ХД - Хайдушко Друсане . Ето това е една традицоинна  партия залагаща на здравите,   проверени  през годините на османко владичесво ,  изконни български еротични  борби.
КСБ - Коалиция за Сексуални Безобразия. И тук аз съм напълно За !
ПДБПартия за Дръвчене и Безчинства.  Много е важно всеки себе уважаващ се сексуален маниак  да се дръвчи и след това малко да по - безчинства.
РК - Ренесансови Коптори - Звучи като раят на земята . Само последната абревиатура на поредната листа не допадна на коцкарските ми мераци  :
ТКЗС - Трактор Каза Застреляйте Сички .





Тагове:   маниак,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ot Katy_p
13.03.2009 00:05
:-)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stalkeron
Категория: Забавление
Прочетен: 89185
Постинги: 45
Коментари: 95
Гласове: 213
Архив