Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2010 15:01 - Бунт и любов 2
Автор: stalkeron Категория: Забавление   
Прочетен: 1052 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2010 15:47


За последният наскорошен бунт във Видин, който предприех, след неуспешното изпепеляване на кмета Maugli от инквизицията, си избрах най - неподходящия за подобно начинание човек. Нежната и деликатна Dewin. Използвах поводът за предстоящия бунт, за да я поканя на романтична нощна  разходка до кметството. Дори не и казах какво ще правим там, за да не я стресна.
Всеки се стреми към Dewin . Особено момчетиите, и старите ергени. Дори семеините се захласват по нея, особено Viviand, и я обсаждат със своето внимание. Девин пърха като малка фея изпълвайки въздуха със своя аромат на теменужки, и с лекота отбягва всякакви похотливи предложения със своята невинност на неразтворена розова пъпка. Мнозина мечтаят да получат поне една сладка целувка от Dewin, за да си подсладят деня, но тя целува само мен напоследък, и то единствено по бузата . Целувките й са сладки и невинни, каквато е самата тя, но дори те са способни да разпалват пожар вместо да утоляват жажда. От нейните целувки сърцето ми се нажежава като гърлото на вулкан преди изригване и с огромно усилие на волята се въздържам да не я притисна в недодяланите ми прегръдки . Вместо това винаги я молех след всяка целувка, да ми подаде чаша вода, за да изгася с нея пещта в обгореното ми сърце. Това е живата вода на Девин лееща се свободно от изворът на нейното безметежно и чисто приятелство. С нея тя поръсва своите приятели и мен, за да не мислим зло, и да сме добрички като нея. Ето защо подобен избор на съзаклятник в бунтовно дело е нелогичен, освен ако не искате да промените едно мрачно и опасно дело в невинна игра на стражари и апаши.
Тръгнахме в нощта, но всяка конспирация и тайнственост на нашите маневри се провали . Когато Девин приближеше градските фенери те засияваха по - силно и ни опсипваха със светлина. Аз пък поради липсата на чук и физическата сила на ковач , нали съм само един шивач, правещ физически упражнения единствено с иглата, си извадих рамото, когато се опитах да разбия кметската врата. Крясъкът ми отекна в целия град.  Задъхан приех от Девин чаша  минерална вода" Девин" от планината  и тъкмо да си поискам и яке, раница или зимно яке бонус, подухна услужлив ветрец и вратата се открехна.
- Видя ли колко съм силен -  Изпъчих се към моята спътничка с надеждата  да не е забелязала, че вратата си е била отключена.
Влезнахме в кабината на Маугли и той бе там, на своя кметски стол, напълно  неподвижен и овъглен . Тъкмо да припадна и Девин ни поръси и двамата със своята животворна вода. Посъвзех се, колкото да пролазя до кметския склад и да възхваля всяка капчица от водата на Девин .
- Нннали нне се  уплаши мммного, мммило дете, аз нникак даже? -  дадох кураж на девойката .
- Няма нищо страшно, кмета си е съвсем жив, просто си играе на пожарникар - отвърна Девин, и аз не  поправих нейното заблуждение. След няколко дни разбрах че аз съм бил в заблуда, а не тя, защото овъгления Маугли съвсем на  живо ме победи на кметските избори с около 50% -тна разлика. Стоките в кметския инвентар бяха многобройни и все неуспявах да мина с тях през вратата на кметството. Не очаквах нежната ми малка спътница да помогне в мъкненето на тежките стоки, каквато бе дребничка , но тя поръси с водичка много от кметския инвентар и той се смали до микроскопични размери. Така натоварена с умаления инвентар изпърха лека като като пеперуда през прозореца и ме остави да се блъскам сам с другата половина . Успях да си сецна кръста, когато Маринероси спогледал ни още на осветените улици на идване, дойде да ми помогне. Призори разбит от тежката нощ се изпружих в кметския хан.
- Каква нощ само ! - казах на бирата докато я абсорбирах , но тя не утоли жаждата ми . Необходими ми бяха  горещите невинни целувки на Девин и  след това чаша  свежа планинска вода  от изворът течащ  в чистото й  сърце. В изтеклата нощ имаше магия, която бе успяла да съживи способноста ми да обичам. Любовта ни  с Denni13 се бе пречупила от толкоз употреба , но сега отново съм жив и уязвим . Отново се влюбих.

Любителски превод на песента от клипчето:

Пречупи ни се любовта.

Пречупи ни се любовта от толкоз употреба,
от толкоз луди прегръдки без мярка,
от пълното ни отдаване на всяка стъпка -
един хубав ден се пречупи между ръцете ни.

Пречупи ни се любовта
толкова голяма!
Никога не може да съществува
подобна красота!

Хубавите  неща траят толкоз кратко -
едно цвете  никога не издържа две пролети.

Засищах се с теб
за много  време,
разкъсвахме се живи ,
като зверове.
Никога не мислим за зимата,
но зимата идва,
въпреки че не искаш.

И една сива утрин
прегърнати усещаме
една пукнатина
студена и суха,
затваряме очи
и мислим:
Пречупи ни се любовта
от толкоз употреба!





Тагове:   бунт,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stalkeron
Категория: Забавление
Прочетен: 89181
Постинги: 45
Коментари: 95
Гласове: 213
Архив