Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2010 14:26 - Кметът и миналото
Автор: stalkeron Категория: Забавление   
Прочетен: 1398 Коментари: 2 Гласове:
1



И обзе ме амбиция , уважаеми читатели , да ви бъда кмет. Една вечер се изтърсих в кметския хан , където е офиса на настоящия градоначалник Maugli. Той не се впечатли много, дори реши да ме поощри:
- Ако си сериозен и не ми играеш курвенски номера може и да те подкрепя на изборите. - Рече и отсече. Мъжка дума . С Maugli шега не бива. Младолик , но с изпитателен поглед , леко помръкнал от нещата, които е трябвало да наблюдава в ренесансовите ни предели. Подозрях  , че битките които е водил , раните които е получавал , не са единствено тези от кметската арена във Видин , и не се ограничават с житието на Маугли. Един живот е малко .
- Не си от Видин - казах -  от коя джунгла пристигна ?
Маугли не скри своя произход . Времето на неговото рождение бе отминало отдавна и не бе заличило нищо. Само се бе напластило с утайката на миналото.
- Роден съм в Ловеч. Бях кмет, когато отцепихме града от Българското графство. Аз бях Ivojima. - Нямаше съжаление или нотки на неудобство в гласа му. Не сведе поглед. Вече му бе все едно дали е бил прав или не , последствията ги бе приел и преживял. Все пак с мрачна усмивка добави :
- Бях млад и се подведох...
- Тогава съм воювал срещу теб - Припомних си първите битки . Странно, но вече гледах тогавашния си враг без озлобление.
- След това участвах във Първата  военна кампания срещу Одрин. Водих армия , която изчезна ...
- Тогава съм воювал заедно с теб - Припомних си походът срещу турците. Странно , как сме преминали на една и съща страна от фронта без да разберем.
- И се родих отново във Видин , но повече войни не проведох . Вместо това се влюбих. Аз бях Avel. - Познавах  Авел с един един неприятен за мен факт. Беше ми отнел една любима на сърцето ми дама.
- След като Лина2 спря да се храни и умря аз я последвах по същият начин. - Погледна ме за да види реакцията ми при споменаването на нейното име.
- Тогава сме обичали една и съща жена -  Припомних си Изгревът  на  Лина , но знаех , че залезът е бил наблюдаван от Маугли. Странно, но вече не изпитах  стрелите на старата ревност. Дори му бях благодарен за неговото присъствие  под лъчите на загасващото слънце.
- Отново се родих във Враца като Maugli.И се върнах във Видин.  Тихо място с добри хора. Станах кмет за да мога да правя единственото което вече искам - да помагам на хората.





Тагове:   амбиция,   миналото,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - :)
10.10.2010 01:44
It's alright, we'll stay friends...

http://vbox7.com/play:9e943f76
цитирай
2. maugli - ей много лъжеш колега
30.11.2010 11:27
Всичко е лъжа и долна клевета. Отричам и ще си търся правата в съда ;) :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stalkeron
Категория: Забавление
Прочетен: 89179
Постинги: 45
Коментари: 95
Гласове: 213
Архив